Contact opnemen met support

Technische ondersteuning

Selecteer hieronder een product om online een ticket te openen voor technische hulp bij troubleshooting, break-fix-aanvragen en andere problemen met producten.

Opmerking: Voor de met * aangegeven producten is een contract voor technische ondersteuning noodzakelijk. Subscription Advantage-lidmaatschap is exclusief technische ondersteuning.

Klantenservice

Voor algemene vragen, onderhoud van uw account, licenties en verlenging, of voor een aanpassing van de gegevens van uw organisatie selecteert u een regio en vult u het ondersteuningsformulier in.

Probeer de automatische tool voor troubleshooting

Citrix Insight Services is een gratis tool van Citrix, die uw logbestanden analyseert, een profiel maakt van uw virtualisatieomgeving en scant op honderden bekende problemen. Het is dezelfde tool die onze support engineers dagelijks gebruiken om snel en efficiënt een oplossing te vinden voor problemen. Beschikbaar voor XenApp, XenDesktop, XenServer, NetScaler, ByteMobile, XenMobile, CloudBridge, CloudPortal, Provisioning Services en XenDesktop/XenApp Connector.

Ga naar de tool

Handige informatiebronnen

Licentiebeheer
Voor het activeren, upgraden en beheren van uw Citrix-licenties

Knowledge Center
Een database met artikelen en stukken geschreven door de technische experts van Citrix

Productdocumentatie
Een bibliotheek met productdocumentatie voor de oplossingen en technologie van Citrix

Ondersteuningsforums
Discussieforums waar u vragen kunt stellen en praktijkgerichte antwoorden krijgt van andere klanten