Citrix-ondersteuning – de allerbeste

Wereldwijde zekerheid

Meer dan 900 medewerkers staan 24 uur per dag, 7 dagen per week voor u klaar om de oorzaak van een probleem te achterhalen, een oplossing te zoeken en u met raad en daad bij te staan.

Onze ervaren support-medewerkers communiceren op een duidelijke manier en bezorgen u alle details die u nodig hebt. Betrouwbare mobiele werkplekken zijn het resultaat.

Uw omgeving wordt proactief door ons beheerd. Mogelijke storingen worden in een vroeg stadium opgespoord, voordat ze een echt probleem kunnen worden.

Wij brengen altijd zo goed mogelijk uw omgeving, doelen en uitdagingen in kaart, Zo weten we hoe we uw doelstellingen het beste kunnen ondersteunen en uw complexe problemen sneller kunnen oplossen.

Support met een nieuwe invulling.
Citrix Customer Success Services, nu beschikbaar!

Citrix Support betekende voorheen technische ondersteuning en regelmatig een nieuwe versie van de producten. Nu valt hier veel meer onder.

Ervaar de nieuwe ondersteuning. Ontdek hoe.

Ondersteuningscentra

Ondersteuning is beschikbaar in Noord-Amerika/Latijns-Amerika/Caraïben, Europa/Midden-Oosten/Afrika, Azië/Australië/Nieuw-Zeeland en Japan, en in acht talen (Engels, Spaans, Portugees, Frans, Duits, Mandarijn, Koreaans en Japans) tijdens lokale kantooruren. Bij het openen van een ticket kunt u vragen om ondersteuning in een andere taal dan Engels (indien beschikbaar).

Support mogelijkheden

De diverse mogelijkheden voor support van Citrix bieden een compleet overzicht van de ondersteuningsprogramma's en -diensten, zoals hulp van experts, 24x7x365 onbeperkte ondersteuning, speciale technische relaties en resources om zelf een oplossing te zoeken. Zo beschikt u over de beste diensten ter wereld om uw productportfolio te verbeteren en uw investering in Citrix een succes te maken, zowel in technisch als financieel-economisch opzicht.

De ondersteuning van Citrix is tot geweldige dingen in staat. Support op het hoogste niveau, korte wachttijden, professionele instelling en fantastische mensen.
Engineer
Fortune 500-bedrijf actief in consumentenproducten
VS

Bekijk de tabel met support mogelijkheden voor informatie over oudere onderhoudscontracten.

Technische ondersteuning is beschikbaar tijdens de Mainstream Maintenance- en Extended Maintenance-fasen van een product. Zodra een productversie de 'End of Life'-datum bereikt, zijn er geen beveiligingsgerelateerde hot fixes en geen technische ondersteuning en productdownloads meer beschikbaar. Bekijk voor meer informatie ons beleid inzake de ondersteuningscyclus (Citrix Product Support Lifecycle Policy).

Bel ons rechtstreeks

Amsterdam +31 (0)20-301 3400
Diegem +32 2709 2231
Vind Citrix-ondersteuning wereldwijd

Verleng online via onze tool voor het beheer van uw onderhoudsprogramma

Brochure over de Support Services van Citrix
Ontdek de kenmerken en voordelen van onze ondersteuning.

Wereldwijde ondersteuningsdiensten
Laat uw investering in Citrix optimaal renderen door gebruik te maken van andere Citrix-diensten.

Ondersteuning voor Citrix Workspace Cloud
Voor een overzicht van de diensten, voordelen en richtlijnen die nodig zijn om uw investering in Citrix Workspace Cloud maximaal te laten renderen.

Veelgestelde vragen
Antwoord op enkele veelgestelde vragen over onze diensten en de voordelen ervan.